piątek, 27 lutego 2015

Zapuśćmy się na wiosnę - 1 miesiąc już za mną - aktualizacja włosów - jak pielęgnowałam swoje włosy w lutym

Luty zleciał w mgnieniu oka i pierwszy miesiąc naszej wspólnej akcji "Zapuśćmy się na wiosnę" już za nami. W związku z tym dzisiaj małe podsumowanie oraz aktualizacja włosów. Zapraszam :)

Moje włosy aktualnie wyglądają tak:


W lutym dały mi nieźle popalić, strasznie plątały się na końcach, strączkowały, a jakby tego było mało to bardziej się przetłuszczały (ale to akurat chyba wina wcierki, którą obecnie stosuję). Jakoś starałam się je ogarniać, kończyło się zazwyczaj na tym, że po prostu je związywałam.

Mój plan pielęgnacyjny na luty był kompleksowy i obejmował: zdrowe odżywianie, w końcu "jesteś tym co jesz" - to podstawa, włosy należy karmić od wewnątrz (białka, witaminy i minerały), suplementacje (biotyna), stosowanie wcierki oraz oleju (zamiennie - co drugi dzień - przy tym masaż) oraz regularny peeling skóry głowy. Zainteresowanych odsyłam do linka poniżej, znajdziecie w nim wszelkie informacje:


Byłam bardzo systematyczna w tym co sobie zaplanowałam, codziennie piłam skrzypokrzywę, podjadałam ziarna słonecznika i łykałam Biotebal. 
Olejowałam włosy co drugi dzień na całą noc olejkiem Bhringraj, wcierałam go również w skórę głowy. W dni kiedy nie stosowałam oleju używałam wcierki - u mnie jest to nowość - Equilibra Tricologica - kuracja wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów. Peeling skóry głowy - 2x w miesiącu.


Wszystkie produkty jakie stosowałam w lutym:

Szampon:
  • Facelle - płyn do higieny intymnej
  • Fitomed do włosów tłustych
Odżywka:
  • Farmona odżywka do włosów lniana 
  • Rosyjski balsam na kwiatowym propolisie
  • Isana Professional Effektiv - Kur Oil Care (Kuracja do włosów z olejkiem arganowym) maska stosowana jako odżywka po myciu
Maska:
  • Biovax maska do włosów ciemnych
  • Biowax Keratyna + Jedwab
  • Isana Professional Effektiv - Kur Oil Care (Kuracja do włosów z olejkiem arganowym)
Olej:
Wcierka:
  • Equilibra Tricologica - kuracja wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów
Zabezpieczanie końcówek:
  • Jedwab do włosów Green Pharmacy
  • Isana Professional Effektiv - Kur Oil Care (Kuracja do włosów z olejkiem arganowym)


Efekty w zdjęciach:

http://4.bp.blogspot.com/-Xic6nRnoeDI/VMvuCHYRFaI/AAAAAAAAAoE/B5JJn0AajTY/s1600/P1090713.JPG
                                     30.01.2015 r.                                 27.02.2015 r.

Efekty w liczbach:
  • 30.01.2015 r. - długość włosów 52,5 cm
  • 27.02.2015 r. - długość włosów 55 cm

Przyrost: 2,5 cm


Jest dobrze :) jestem zadowolona z efektów. W marcu zamierzam trzymać się takiego samego planu pielęgnacyjnego tj. olejek Bhringraj, wcierka Equilibra, wewnętrznie Biotebal, skrzypokrzywa i słonecznik.
Nie ma co kombinować. Muszę przetestować te produkty trochę dłużej niż miesiąc by móc cokolwiek o nich powiedzieć i by dać im szansę zadziałać.

 

Na kwiecień pewnie będzie nowy plan i nowe produkty. Dajcie znać jak Wam idzie zapuszczanie. Czekam na Wasze podsumowania, ciekawa jestem ile wyhodowałyście centymetrów i czego używałyście.

Ps. niedługo zdjęcia włosów w świetle dziennym, piękna, wiosenna już pogoda sprzyja spacerom (nie tylko tym wieczornym) to może uda mi się porobić parę fotek

Pozdrawiam fiodella

18 komentarzy:

  1. Wow. Zazdroszczę takiego przyrostu. A włoski śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zazdroszczę przyrostu i stanu końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę z przyrostu. Mam właśnie problem z końcówkami, może na zdjęciu tego tak nie widać ale jak już się plączą to nie jest z nimi za dobrze.

      Usuń
  3. Piękne i zadbane :) Wyglądają na gładkie, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To zasługa olejku Bhringraj:-) po nim włosy tak błyszczą:-)

      Usuń
  5. Kochana fantastyczny przyrost, gratuluje :)! Strasznie zaciekawila mnie ta wcierka, wiec testuj dalej i zdaj nam za jakis czas relacje ;) Wlosy prezentuja sie slicznie, przyrost zdecydowanie widoczny :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo dziękuje, wcierkę muszę jeszcze poużywać, kupiłam drugie opakowanie, narazie powiem tak ma swoje plusy i na pewno przyczyniła się do mojego przyrostu ale ma też parę minusów. Recenzja będzie pewnie pod koniec marca:-)

      Usuń
  6. Włosy są ładne - pięknie błyszczą, wydają się zdrowe i takie... mocne? Czuję że węzeł z nich by dużo wytrzymał! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mocne:-) dziękuję, szkoda tylko, że niestety cienkie

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...