poniedziałek, 1 czerwca 2015

Podsumowanie akcji "Zapuśćmy się na wiosnę" - przyrost 8,5 cm

Akcja "Zapuśćmy się na wiosnę" dobiegła końca, pora na podsumowanie, pokazanie efektów i podliczenie centymetrów. Ostatnie 4 miesiące to czas niezwykle intensywnej pielęgnacji moich włosów, pielęgnacji koncentrującej się głównie na przyroście włosów, opierającej się na sumiennym wcieraniu wcierek, regularnym peelingu skóry głowy, olejowaniu włosów, dokarmianiu ich od wewnątrz i dodatkowej suplementacji w postaci biotyny. Plany pielęgnacyjne były kompleksowe i przemyślane, kosmetyki nie były przypadkowe, wręcz przeciwnie, dedykowane właśnie w celu przyspieszenia wzrostu włosów. Akcja była niesamowicie motywująca i mobilizująca do systematycznej pielęgnacji.
Już nie przedłużając zapraszam na fotorelację i sprawozdanie z akcji u Ewy.



Akcję "Zapuśćmy się na wiosnę" zaczynałam z 52,5 cm (długość włosów mierzona od linii czoła, przez środek głowy, po same końce) a skończyłam z wynikiem 61 cm. Przez 4 miesiące przybyło mi więc 8,5 cm, uważam, że to dobry wynik biorąc pod uwagę fakt, że bez żadnych wspomagaczy - przyspieszaczy moje włosy rosną wolno i jest to zazwyczaj standardowy 1 cm. Udało mi się więc przyspieszyć wzrost włosów o drugie tyle, z czego niezmiernie się cieszę.

Co stosowałam w akcji? Ile centymetrów w danym miesiącu mi przybyło? Odpowiedzi poniżej:

LUTY: (przyrost 2,5 cm)
  • olej Bhringraj 
  • wcierka Equilibra Tricologica - kuracja wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów
  • peeling skóry głowy
  • wewnętrznie: zdrowe odżywianie, skrzypokrzywa, ziarna słonecznika, tabletki Biotebal 5 mg
MARZEC: (przyrost 2 cm)
  • olej Bhringraj 
  • wcierka Equilibra Tricologica - kuracja wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów
  • peeling skóry głowy
  • wewnętrznie: zdrowe odżywianie, skrzypokrzywa, ziarna słonecznika, tabletki Biotebal 5 mg
KWIECIEŃ: (przyrost 1,5 cm)
  • olej Hennara
  • wcierka: płyn wzmacniający z Biochemii Urody
  • peeling skóry głowy
  • wewnętrznie: zdrowe odżywianie, skrzypokrzywa, ziarna słonecznika, tabletki Biotebal 5 mg
MAJ: (przyrost 2,5 cm)
  • olej Hennara
  • wcierka: płyn wzmacniający z Biochemii Urody
  • peeling skóry głowy
  • wewnętrznie: zdrowe odżywianie, skrzypokrzywa, ziarna słonecznika, tabletki Biotebal 5 mg

Uważam, że najbardziej skutecznym produktem jaki stosowałam na przyspieszenie wzrostu włosów jest wcierka Equilibra Tricologica, ograniczyła wypadanie włosów, przyczyniła się do powstania baby hair i wzrostu włosów o 4,5 cm w dwa miesiące, ale miała jeden ogromny minus - powodowała szybsze przetłuszczanie skóry głowy. 
Płyn wzmacniający z Biochemii Urody zachwycił mnie jeżeli chodzi o sam przyrost dopiero w drugim miesiącu stosowania, dzięki niemu oraz "suplementacji" Biotebalem w maju osiągnęłam zadowalający przyrost 2,5 cm oraz zapanowałam nad wypadaniem włosów. Biotebal jest nieoceniony jeżeli chodzi o włosy, skórę i paznokcie, na efekty trzeba było trochę poczekać, ale dzięki niemu mogę cieszyć się teraz ze zdrowych, mocnych paznokci, włosów, które nie wypadają garściami i dobrej kondycji skóry twarzy.
Na długości w ostatnich miesiącach lądowały dwa oleje indyjskie Bhringraj i Hennara, moim niekwestionowanym ulubieńcem nadal pozostaje olejek Bhringraj, niestety Hennara nie spisuje się tak dobrze na długości i póki co jestem średnio zadowolona z tego olejku.

Efekty w liczbach:
  • 30.01.2015 r. - długość włosów 52,5 cm
  • 27.02.2015 r. - długość włosów 55 cm
  • 31.03.2015 r. - długość włosów 57 cm
  • 30.04.2015 r. - długość włosów 58,5 cm
  • 30.05.2015 r. - długość włosów 61 cm

Przyrost:  8,5 cm




Zdjęcia robione przez mojego brata i/lub mamę, bardzo się staraliśmy, żeby były one wiarygodne i zbliżone tzn. w podobnej odległości i pozie, wychodziło różnie :) ale pomiary były dokładne i rzetelne.

Na koniec mojego podsumowania bardzo chciałam podziękować Ewie za zorganizowanie akcji "Zapuśćmy się na wiosnę", doceniam pracę i zaangażowanie jakie wkładasz w naszą akcję, w comiesięczne podsumowania i w prowadzenie bloga w ogóle. Wiem jaki to wysiłek, ile to zajmuje czasu i energii, wiem również, że daje to dużo satysfakcji i radości. Akcja była bardzo mobilizująca i motywująca, z przyjemnością śledziłam poczynania wszystkich dziewczyn biorących udział w akcji i zachwycałam się Waszymi włosami i efektami. Już nie mogę doczekać się końcowej relacji z akcji u Ewy :)

To by było na tyle, piszcie w komentarzach jak tam Wasze wrażenia po akcji, ile przybyło Wam centymetrów i co przyczyniło się w sposób szczególny do szybszego wzrostu Waszych włosów :)

Pozdrawiam Was serdecznie i cieplutko fiodella



Posty, które mogą Was zainteresować, dotyczące akcji "Zapuśćmy się na wiosnę", plany pielęgnacyjne, aktualizacje i recenzje używanych produktów:


20 komentarzy:

  1. Widać różnicę! Piękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przyrost a włosy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szkoda, że nie ma ich więcej, zawsze na coś można ponarzekać:-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona z przyrostu, w kwietniu był kryzys i tendencja spadkowa, ale w maju się odbiłam:-)

      Usuń
  4. Super różnica :) i przepiękna tafla włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromna różnica, napatrzeć sie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:-) starałam się, żeby zdjęcia tą różnice oddały:-)

      Usuń
  6. Rewelacyjny wynik osiagnelas Kochana, gratuluje serdecznie :)! Do tego to zestawienie zdjec wlosow z kazdego miesiaca genialne - Twoja Mama i brat super sie spisali - podziekuj Im i ode mnie :) Ja z kolei dziekuje Ci niesamowicie za tak serdeczne i cieple slowa i przede wszystkim, dziekuje Ci za udzial w akcji :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Ewo:-) moja rodzina już powoli traci do mnie cierpliwość jeżeli chodzi o robienie zdjęć moich włosów, więc nie wiem co to będzie w przyszłości...
      Pozdrawiam Cię serdecznie i udanego wypoczynku z górach:-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Madame raspberry bardzo dziękuję za miłe słowa:-) pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Jej, ale błyszcząca tafla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oleje indyjskie mają moc nabłyszczania włosów, polecam zaopatrzyć się w Bhringraj:-)

      Usuń
  9. Jaka taflaaa ;o kurcze marze o takich włosach, będziesz moją motywacją :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję ;* mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :-)

      Usuń
  10. Fiodella! jakie masz piękne, błyszczące włosy ! Gratuluję takiego przyrostu :) Jeszcze muszę Ci napisać , że fajnie przedstawione zdjęcia , bardzo wiarygodnie, to samo ustawienie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zaczynam się czerwienić od tych komplementów ;* bardzo dziękuję, mój brat i mama byli bardzo cierpliwymi fotografami i dobrze się spisali :-) szkoda, że już koniec akcji, była bardzo motywująca, razem zapuszczało się raźniej, w grupie siła :-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...