środa, 24 września 2014

Przywitanie jesieni ulubieńcami lata

23 września przywitała nas astronomiczna jesień - moja ulubiona pora roku. Nadszedł więc czas na podzielenie się z Wami ulubieńcami lata.

Kosmetyki, które najczęściej i z niezwykłą przyjemnością używałam w lecie pogrupuję na dwie kategorie: kolorówka oraz pielęgnacja. Zapraszam.


KOLORÓWKA - ULUBIEŃCY



  • Podkład matujący Annabelle Minerals (odcień golden faires) - mój ulubiony podkład, bardzo ładnie kryje niedoskonałości a przy tym wygląda niezwykle naturalnie (nawet przy 2-3 cienkich warstwach), nie zapycha porów, nie waży się, nie podkreśla suchych skórek, wykończenie jakie daje to na pewno nie płaski mat, raczej efekt promiennej, wypoczętej skóry, podkład ma świetny i prosty skład, nałożony solo nie matuje na długo - ale od tego mam puder Kryolan
  • Puder transparentny Kryolan Anti Shine - niezastąpiony, mój puder wszech czasów, matuje skórę na bardzo długo, świetnie utrwala makijaż, zainteresowanych zapraszam na recenzję klik
  • Róż Annabelle Minerals (odcień nude) - kolor jest po prostu przepiękny, za każdym razem jak nakładam ten róż to zakochuję się w nim na nowo, jestem nim zauroczona, róż jest trwały - utrzymuje się na policzkach cały dzień, nie traci na intensywności, nie ma drobinek, dodaje uroku i takiej witalności - ożywia cerę, to mój hit i odkrycie tego roku
  • Bronzer Bahama Mama i rozświetlacz Mary Lou firmy The Balm - już nie wyobrażam sobie letniego makijażu bez użycia tych dwóch kosmetyków, to duet idealny, zapraszam na recenzję klik
  • Cień Maybelline Color Tattoo w odcieniu On and on Bronze - bardzo ładny odcień, świetna pigmentacja, trwałość powalająca, nie zbiera się w załamaniu, szybko i łatwo się nakłada, czego chcieć więcej? :) chyba tylko tego, żeby nigdy nie został wycofany
  • Pomadka Maybelline Color Whisper (odcień Coral Ambition) - uwielbiam koralowe pomadki, szczególnie latem, ta pomadka skradła moje serce, ma śliczny kolor, nie wysusza ust, konsystencja jest kremowa - aksamitna, lekko nabłyszcza usta, na pewno nie jest to pomadka super trwała, ze względu na swoją "masełkową" konsystencję, mimo to przypadła mi do gustu i z przyjemnością jej używałam tego lata
  • Błyszczyk mentolowy Bourjois Gloss Menthol - idealny na lato, delikatnie chłodzi usta, daje efekt mokrych ust - niesamowitej tafli, optycznie powiększa usta, jest transparentny i nie ma drobinek, błyszczyk się lepi, ale dzięki temu dłużej utrzymuje się na ustach, to mój faworyt wśród błyszczyków
  • Koralowy i miętowy lakier do paznokci Rimmel Salon Pro with Lycra - te dwa kolory zdecydowanie najczęściej gościły na moich paznokciach tego lata, lakiery są dość trwałe (wytrzymują na moich paznokciach ok. 4 - 5 dni), lakier daje ładny połysk, jest dobrze napigmentowany, wystarczą 2 warstwy do ładnego pokrycia paznokcia

PIELĘGNACJA - ULUBIEŃCY 

  • Rumiankowy żel do twarzy Sylveco - ma bardzo dobry skład, delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę twarzy, nie wysusza, nie podrażnia, zawiera 2% kwasu salicylowego o aktywnym działaniu antybakteryjnym, idealny dla cery tłustej i mieszanej
  • Woda termalna Uraige - kocham, kocham, kocham, jest niezastąpiona nie tylko latem, używam jej cały rok każdego dnia, to woda izotoniczna (nie trzeba jej osuszać), dużą zaletą jest atomizer, który rozpyla wodę w postaci mgiełki, dzięki czemu nie spływa ona po twarzy tylko na niej osiada, woda Uriage łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, koi, uspokaja cerę, skóra po jej użyciu jest promienna, przyjemna w dotyku, wody używam zawsze po demakijażu, również do utrwalenia makijażu
  • Serum Flavo C Forte 15% Auriga - moje ulubione serum - prawdziwa bomba antyoksydacyjna, używam go głównie na dzień, pod makijaż, czasami również na noc - na tonik PHA 6% z BU, pięknie rozjaśnia drobne przebarwienia - dzięki temu poprawia koloryt cery, rozświetla skórę, nawilża, uszczelnia naczynia krwionośne, lekko wygładza zmarszczki, chroni skórę przed wolnymi rodnikami, skóra jest bardziej napięta i jędrna, ideał - to po prostu eliksir młodości
  • Tonik PHA 6% Biochemia Urody - w łagodny sposób usuwa zbędne, zrogowaciałe komórki naskórka, twarz jest wygładzona, wspaniale nawilżona, poprawiła się też elastyczność i jędrność skóry, można go bezpiecznie używać latem
  • Balsam myjący do włosów z betuiną Sylveco - bardzo go polubiłam, jest już recenzja tego produktu na moim blogu, zainteresowanych odsyłam tu klik
  • Antyperspirant Vichy 24h - zawsze do niego wracam, szczególnie latem, przyjemnie pachnie i skutecznie zapobiega nadmiernemu poceniu się, nie podrażnia, nawet stosowany od razu po depilacji, jest wydajny
  • Odżywka do rzęs Long 4 Lashes - dzięki tej odżywce moje rzęsy są długie, podkręcone, wzmocnione, rzęs jest zdecydowanie więcej, po pomalowaniu sięgają prawie brwi, efekt jest powalający, produkt mnie nie uczulił i nie podrażnił

Serdecznie Wam polecam wszystkie wymienione przeze mnie produkty, myślę, że są godne uwagi i może Was również zachwycą.

Pozdrawiam fiodella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...