czwartek, 4 września 2014

Aktualizacja włosów - jak pielęgnowałam swoje włosy w sierpniu.

Moje włosy aktualnie wyglądają tak:


W sierpniu używałam następujących kosmetyków:

Szampon:
  • Balsam myjący do włosów Sylveco recenzja
  • Szampon do włosów tłustych Fitomed

Odżywka:
  • Odżywka do włosów Himalaya Herbals ułatwiająca rozczesywania recenzja
  • Balsam do włosów suchych i zniszczonych Seboradin z rzeń szeniem
  • Odżywka awokado i masło karite Garnier
Maska:
  •  L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
Olej:
  • Olej Nami z korzenia łopianu 
  • Olej Sesa
Wcierka:
  • nie stosowałam żadnej wcierki w tym miesiącu
Zabezpieczanie końcówek:
  • Jedwab do włosów Green Pharmacy

I jeszcze zdjęcia moich włosów bez lampy, w świetle dziennym. Przy włosach spiętych w kucyk możecie wyraźnie zobaczyć mój naturalny odrost. Nie mogę doczekać się aż włosy na całej długości będą w moim naturalnym mysim kolorze.


W mojej pielęgnacji ewidentnie brakuje wcierki do włosów, niestety nie jestem zbytnio systematyczna we wcieraniu takich specyfików, ale w najbliższych miesiącach mam zamiar to zmienić.
Od 01 września zaczęłam kurację wzmacniającą Joanna Rzepa. Oczekuję od tej kuracji przede wszystkim zmniejszenie wypadania włosów (które w ostatnim miesiącu się nasiliło) oraz baby hair.

Pozdrawiam fiodella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...