wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie mojej pielęgnacji włosów od pierwszego wpisu na blogu - sierpień - grudzień 2014 r.

W dzisiejszym poście będzie krótka fotorelacja - jak zmieniały się moje włosy z upływem kolejnych miesięcy systematycznego dbania o nie. Takie podsumowanie mam zamiar robić pod koniec każdego roku.
Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam do oglądania.

Podsumowanie pielęgnacji

włosów

20 sierpień 2014 r. - 28.12.2014 r.




Sierpień 2014 r. to dla mnie początek włosomaniactwa i zarazem początek prowadzania bloga. Pierwszym krokiem "pielęgnacyjnym" jaki postanowiłam zrobić było obcięcie włosów (zdjęcie mojej małej metamorfozy poniżej). Więcej na ten temat możecie poczytać tu. Drugim krokiem było ustalenie włosowych celów a trzecim systematyczna pielęgnacja.





W pierwszej kolejności postanowiłam ograniczyć/zahamować wypadanie włosów. Postawiłam na wcierki, używałam m.in. Joanny Rzepy, która nie spełniła moich oczekiwań (recenzja), Lotionu Seboradin Niger, po którym wyrosła mi gromadka baby hair (recenzja) oraz Placenty Mil Mil, której używam nadal i której recenzja już wkrótce. 
Olejowanie zeszło na dalszy plan, olejowałam jeden, dwa razy w tygodniu i odbiło się to niestety na kondycji moich włosów, ale w połowie listopada wzięłam się porządnie za olejowanie a w grudniu olejowałam włosy bardzo regularnie - co drugi dzień, moim ukochanym olejkiem Bhringraj. Podcięłam również włosy (-2 cm).

Oto moja krótka "włosowa droga" i efekty jaki udało mi się uzyskać:

20 sierpień 2014 r.



04 wrzesień 2014 r.

05 październik 2014 r.

03 listopad 2014 r.

01 grudzień 2014 r.

28 grudzień 2014 r.

 

Włosowe cele na rok 2015 :

  • zdrowe, mocne, lśniące włosy na całej długości - dzięki odpowiedniej, systematycznej pielęgnacji (regularne OLEJOWANIE! oraz zabezpieczanie koncówek)

  • zagęszczenie włosów/zakoli - podtrzymanie efektów jakie udało mi się uzyskać podczas używania wcierek (głównie - zahamowanie wypadania włosów i baby hair), kontynuowanie wcierania (kuracje)

  • ograniczenie przetłuszczania włosów

  • zapuszczenie włosów po pas (to chyba cel nie tylko na 2015 ale również na dalsze lata)


Kolejne podsumowanie w grudniu 2015 r. :)

Pozdrawiam Was serdecznie fiodella

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...