poniedziałek, 1 grudnia 2014

Aktualizacja włosów - jak pielęgnowałam swoje włosy w listopadzie

Moje włosy aktualnie wyglądają tak:


Jak wiecie w październiku udało mi się zahamować wypadanie włosów i wyhodować sporo baby hair, to wszystko za sprawą lotionu do włosów Seboradin Niger, odsyłam do postu  tutaj, ten lotion jest rewelacyjny. Zachwycona efektami jakie udało mi się uzyskać, postanowiłam w listopadzie i grudniu nadal kontynuować wcieranie. Tym razem wybrałam Placentę Mil Mil, którą wcieram od 10 listopada co drugi dzień.

Choć wcześniej używałam różnych wcierek (Jantar, woda brzozowa, Kulpol 102) nigdy nie doświadczyłam tak pozytywnych efektów, ponieważ nie byłam systematyczna. Wcierałam sporadycznie jak mi się przypomniało i nie skupiałam się na masażu skóry głowy podczas wcierania. Teraz jest inaczej. 
Ogarnęła mnie mania wcierania (we wrześniu Joanna Rzepa, w październiku/listopadzie Seboradin Niger, od 10 listopada - planuję do stycznia Placenta Mil Mil). Efekty na pewno pokaże Wam w poście podsumowującym kurację.  


W listopadzie używałam następujących kosmetyków:

Szampon:
  • Szampon Yves Rocher Volume - szampon zwiększający objętość włosów z wyciągiem z malwy
  • Facelle - płyn do higieny intymnej
Odżywka:
  • Tradycyjne syberyjski balsam do włosów na kwiatowym propolisie
  • Nivea Long Repair - odżywka regenerująca długie włosy
  • Garnier Ultra Doux - olejek z awokado i masło karite
Maska:
  • Bioetika maska nawilżająca
Olej:
  • Olej Nami z korzenia łopianu 
  • Olej Bhiringraj
Wcierka:
  • od 10 listopada Placenta Mil Mil
Zabezpieczanie końcówek:
  • Jedwab do włosów Green Pharmacy - bardzo sporadycznie, dlatego końcówki nie są w najlepszym stanie



Postanowiłam częściej spinać włosy bo niestety chodzenie w rozpuszczonych odbija się na ich kondycji co widać na załączonym zdjęciu. Ciągle ocieranie o wełniane kurtki, szaliki, powoduje ich elektryzowanie, nie mówiąc o uszkodzeniach. W związku z tym przez najbliższe miesiące zamierzam pleść warkocze.

A jakie Wy macie włosowe postanowienia na najbliższe miesiące?

Pozdrawiam fiodella

1 komentarz:

  1. Ale masz śliczne włosy <3 Ja od 3 lat jestem włosomaniaczką :)

    Pozdrawiam
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...