środa, 20 sierpnia 2014

Ostre cięcie - aktualizacja włosowa - sierpień 2014 - początkiem włosomaniactwa

Moje włosy po obcięciu obecnie prezentują się tak:


W lipcu postanowiłam je skrócić do takiej właśnie długości, głównie ze względu na to, że dążę do naturalnego koloru i chciałam pozbyć się włosów farbowanych.
Kolor moich włosów pozostawiał dużo do życzenia - farba położona w czerwcu 2013 r. na całe włosy (po nieudanych pasemkach) nie wyglądała już dobrze, włosy były jakby słomkowe, miały różne odcienie, gdyż farba wypłukała się z pasemek o wiele szybciej niż z pozostałych zafarbowanych włosów - miałam więc jakby niezbyt udany baleyage i mysi odrost na pół głowy. Jedynym wyjściem było radykalne cięcie.

Teraz nie widać już tak dużej różnicy między naturalnym odrostem (który jest już poniżej ucha) a resztą włosów, powstało takie trochę ombre hair.
Efekt mi się podoba.

Poniżej możecie zobaczyć jak włosy wyglądały przed i jak wyglądają po obcięciu.


Sierpień - to dla mnie początek włosomaniactwa.

Oczywiście o włosy dbam już od długiego czasu, ale nie byłam w tym systematyczna. Dlatego też postanowiłam prowadzić bloga - zamieszczać miesięczne aktualizacje oraz zdjęcia moich włosów, na pewno będzie mnie to motywowało do systematycznej pielęgnacji jak będę widziała efekty dbania o włosy oraz pozytywne zmiany.

Cechy charakterystyczne moich włosów:
  • włosy są cienkie
  • matowe, bez blasku
  • przetłuszczają się (szczególnie grzywka, którą zapuszczam na bok, bo była cięta na prosto)
  • elektryzują się a w ciągu dnia zbijają w strąki (muszę często je czesać)
  • widoczny jest odrost (już poniżej ucha) - nie mogę się doczekać aż włosy będą w moim mysim naturalnym kolorze na całej długości, dlatego zdecydowałam się na tak radykalne cięcie



Na tych zdjęciach widać, że włosy na długości mają różne odcienie, ze względu na nieszczęsne pasemka jakie zrobiłam sobie w czerwcu 2013 r.



Włosowe cele:

  • zdrowe, mocne, lśniące włosy na całej długości - dzięki odpowiedniej, systematycznej pielęgnacji

  • jednolity, naturalny kolor włosów

  • ograniczenie przetłuszczania oraz wypadania włosów

  • zapuszczenie włosów po pas 

     

     

    Pozdrawiam fiodella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...