środa, 22 lipca 2015

Małe zakupy - coś dla włosów, coś dla ciała i nowość do paznokci. Promocja SYLVECO - kup szampon - odżywka gratis!

Dzisiejszy post będzie luźny, miły i przyjemny, bo co jak co, ale udane zakupy nawet te drobne zdecydowanie mnie cieszą, tym bardziej jak mogę polecić Wam coś sprawdzonego co kupuję już kolejny raz. Poza tym chciałam Wam przypomnieć (ktoś jeszcze nie słyszał?:)) o bardzo atrakcyjnej, lipcowej promocji Sylveco: przy zakupie szamponu (pszeniczno-owsianego lub balsamu myjącego) dostaniecie odżywkę wygładzającą gratis. Warto się skusić, oj warto.


Szampony Sylveco są rewelacyjne, na moim blogu pojawiła się już recenzja balsamu myjącego, zainteresowanych odsyłam do postu:

Szampon pszeniczno - owsiany również spisuje się na moich włosach bez zarzutu, ma cudowny skład (zresztą jak wszystkie produkty Sylveco), jest delikatny, ale skutecznie myje, nie plącze włosów, zapobiega przesuszaniu. Nie podrażnia skóry głowy a wręcz ją koi i pielęgnuje, złagodził moje ogromne podrażnienie po "przedawkowaniu" szamponów z SLS. Uwielbiam ten szampon i ogromnie Wam go polecam, podobnie zresztą jak Balsam myjący!

Odżywka wygładzająca to u mnie nowość, jeszcze nie miałam przyjemności jej stosować, producent obiecuje, że produkt ten ułatwi rozczesywanie, zmiękczy i przywróci włosom połysk i zapewni efekt miękkich włosów. 
Odżywka zawiera m.in. ekstrakt z korzenia łopianu (przyspiesza wzrost włosów, łagodzi łupież i zaburzenia czynności skóry głowy), alkohol cetylowy (zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody - pośrednie działanie nawilżające), olej z pestek winogron (nawilża, nabłyszcza, zmiękcza włosy), oliwa z oliwek (nawilża, nadaje połysk), olej arganowy (nabłyszcza włosy, nawilża), olej sosnowy (zmniejsza wypadanie włosów, wzmacnia cebulki włosów), panthenol (wzmacnia i pogrubia włosy, zapobiega rozdwajaniu się końcówek).
Skład imponujący, mam nadzieję, że odżywka nie obciąży moich delikatnych, cienkich i przetłuszczających się włosów. Oczekuję porządnego nawilżenia, gładkich i elastycznych włosów, które po myciu będą się dobrze rozczesywać i układać.

 

Skusiłam się jeszcze na żel myjący do ciała Biolaven z olejkiem z pestek winogron i olejkiem eterycznym z lawendy. Do linii Biolaven podchodziłam dosyć ostrożnie, z tego względu, że nie przepadam za zapachem lawendy, tymczasem ten produkt zupełnie lawendą nie "pachnie", czuję sok winogronowy, świeży, słodki i relaksujący, mniam :)

Kremowy żel do ciała Sylveco to mój hit i numer jeden jeżeli chodzi o myjadło do ciała, ciekawe jak wypadnie przy nim żel Biolaven, pewnie pokuszę się o recenzję porównawczą.

 

Kupiłam również szampon oczyszczający, najlepszy, najprostszy i najtańszy - Barwa tatarako - chmielowy, spisuje się u mnie najlepiej, używam raz na tydzień. Włosy są po nim oczyszczone, odbite od nasady, śliskie i lekkie, a więc takie jakie powinny być po porządnym oczyszczeniu.
Tabletki CP - łykam 2 rano i 2 wieczorem, wróciłam do nich pokornie i mam nadzieję, że sprawdzą się równie dobrze jak kilka miesięcy temu. 
W moim koszyku wylądował również top coat Golden Rose, lubię ich czarną odżywkę diamentową do paznokci, postanowiłam więc dać szanse temu produktowi. Ciężko będzie mu przebić mój ulubiony utwardzacz Poshe, ale może mnie zaskoczy, czas pokaże.



Wpadło Wam coś w oko? Miałyście któryś z wymienionych przeze mnie produktów? Co ostatnio ciekawego upolowałyście na zakupach?

Pozdrawiam fiodella

13 komentarzy:

  1. Promocja rzeczywiscie kusi tylko niepotrzebny mi kolejny szampon;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat uzupełniłam braki bo szampony zdenkowałam, więc promocja spadła mi jak z nieba, przy okazji przetestuję odżywkę :-)

      Usuń
  2. gdzie można kupić balsam myjący z odżywką gratis? ja wszędzie widzę tylko szampon + odżywka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim małym mieście w drogerii, która ma stoisko Sylveco widziałam również balsamy myjące + odżywka za 26 zł. Niewiele ich zostało, bo idą jak świeże bułeczki, pewnie ten zestaw cieszy się większą popularnością i są braki.

      Usuń
  3. Muszę się rozejrzeć za tym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto Anszpi, taka promocja często się nie zdarza :-) Sylveco to moja ulubiona firma do pielęgnacji, tylu produktów jednej marki to chyba nie miałam, to o czymś świadczy :-)

      Usuń
  4. miałam szampon Sylveco i faktycznie spisywał się bardzo dobrze, ale żel z Biolaven był u mnie porażką. lubię, gdy podczas mycia żel się pieni, a tego nie mogłam w ogóle rozpienić, w dodatku miałam wrażenie, że po prostu źle myje ciało. za to do twarzy sprawdził się całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam zadowolona z rumiankowego żelu do twarzy, spisywał się naprawdę dobrze ale jednak zdecydowanie wole oleje do mycia, są skuteczniejsze i delikatniejsze. Żel Biolaven testuje, zapach ma ładny, tyle na razie mogę o nim powiedzieć. Próbowałaś kremowego żelu do ciała Sylveco? Jest świetny! :-)

      Usuń
  5. Mnie najbardziej ciekawi sylveco. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle mnie to nie dziwi :-) warto się zainteresować produktami Sylveco i znaleźć swoje perełki.

      Usuń
  6. Również myślę o powrocie do CP bo mam cel do wesela, które będzie za rok zapuscic włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Jasminum ;* rok to jeszcze sporo czasu, na pewno wyhodujesz kilkanaście centymetrów. U mnie najlepiej (do tej pory) spisała się Placenta Mil Mil, włosy rosły jak szalone, doczekałam się stada baby hair i włosy przestały wypadać. To najlepsza wcierka jaką miałam :-)

      Usuń
  7. Super promocja, też się na nią załapałam. Wcześniej miałam zamiennie balsam myjący sylveco i szampon Biolaven, a raz w tygodniu maskę lnianą sylveco, ale teraz od 2 tygodni testuję odżywkę sylveco i muszę powiedzieć, że jest tak jak się spodziewałam. Świetnie sprawdza się na moich cienkich włosach, nie obciąża ich, a skalp nie swędzi (co wcześniej miałam dość często).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...