czwartek, 28 maja 2015

Co w modzie piszczy? Wypełniam szafę maxi sukienkami, pastelami, białymi bluzkami, wzorzystymi spodniami i spódnicami

Lato tuż tuż, najwyższa pora uzupełnić i odświeżyć swoją garderobę. W te najcieplejsze miesiące w roku najczęściej sięgam po jasne, pastelowe kolory i ponadczasową biel, łączę je z wzorami i kwiatami. Uwielbiam również długie sukienki, które "robią" całą stylizację, wystarczą sandały, torebka i luźne upięcie włosów by wyglądać dziewczęco i kwitnąco.

Źródło: koszula H&M, spodnie Sinsay, spódnica Orsay, torebki Reserved, sukienka Bershka, kombinezon Promod 

W tym sezonie szczególnie upodobałam sobie pastelowy niebieski, zgaszony odcień niebiesko - szary to zdecydowanie mój kolor, mogłabym go nosić od stóp do głów. Jest elegancki, klasyczny, "lekki", świeży i dziewczęcy. Na pewno nie może go zabraknąć w mojej szafie. Planuję zakup niebieskich spodni (takie w swojej ofercie ma Sinsay), niebieskiej sukienki lub kombinezonu oraz niebieskiej torebki. Torebka musi być duża ale jednocześnie zgrabna, oczywiście pakowna, ucho nie za duże i nie za małe (ależ jestem wymagająca :)), pasek to dodatkowy atut, którym na pewno bym nie pogardziła. Idealną torebkę w pięknym odcieniu niebieskiego znalazłam w Reserved, spełnia ona moje wszystkie oczekiwania i na pewno ją kupię w najbliższy weekend (wybieram się na zakupy, 3majcie kciuki, żeby była jeszcze w ofercie). Jest piękna!

Kolejny must have tego lata to oczywiście ponadczasowa i zawsze modna biel.
 
Źródło: Zara, Zara, Mohito

Białe topy, t-shirty, bluzki i koszule to klasyka - eleganckie czy sportowe, luźne, zwiewne, w stylu boho czy koronkowe, jakie bądź, byle białe :) Uwielbiam biel, szczególnie latem, może nie jest to energetyczny kolor, ale jak najbardziej pozytywny i niezwykle lekki. W bieli prawie każdy wygląda świetnie, to kolor łagodny, rozświetlający twarz i podkreślający opaleniznę.
Do prostej, minimalistycznej góry świetnie pasuje wzorzysty dół, stawiam więc na kolorowe spódnice i kwieciste spodnie, których w tym sezonie na sklepowych półkach naprawdę wiele. Jest w czym wybierać. Jeżeli chodzi o spódnice to podobają mi się bardziej wzorzyste, niekoniecznie kwieciste :) będę szukać wzorów ciekawych, geometrycznych i azteckich. Spodnie natomiast muszą być w kwiaty, z białą bluzką będą tworzyć duet idealny.


Źródło: spódnica Promod, spodnie od lewej Mohito, Bershka, Mohito, spódnice od lewej: Zara, Mango, Mohito

Mój ostatni letni niezbędnik ubraniowy to sukienka maxi. Ta część garderoby to największe wyzwanie, bo znalezienie świetnej, długiej sukienki to dla mnie spory problem. Jestem niska, większość sukienek jest po prostu na mnie dużo za długa (te w jednolitym kolorze mogłabym skrócić, ale te z wzorem na dole już niestety nie, bo pozbyłabym się najpiękniejszej części). 
Szukam sukienki lekkiej, zwiewnej, kobiecej  i delikatnej ale nie obszernej, żebym nie wyglądała na kilkanaście kilogramów więcej. Musi być choć trochę dopasowana i ładnie podkreślać moje kształty. Znalazłam kilka naprawdę fajnych propozycji, teraz czekają mnie już tylko przymiarki.


Źródło: Bershka, Mango, Zara, H&M

Jak Wam się podobają moje propozycję? Planujecie odświeżenie swojej szafy i dokupienie kilku ciuchów ? Jeżeli tak to zdradźcie swoje letnie typy, chętnie poczytam :)

Pozdrawiam Was serdecznie fiodella

3 komentarze:

  1. Uwielbiam taki pastelowy niebiesiutki. Sukienka maxi lub spódniczka by mi się przydała. Fajny blog obserwuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele w ogóle są piękne:-) w tamtym roku królowała u mnie mięta, teraz chodzi za mną niebieski. To powodzenia w buszowaniu na zakupach, masz już coś upatrzone czy idziesz na żywioł?
      Dziękuję, pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Te błękity są super, zdecydowanie moje kolory :)
    Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award:
    http://waves-care.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-2015.html miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...