środa, 15 kwietnia 2015

Nawilżająca doskonałość - Yves Rocher Riche Creme - Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy

Bohaterem dzisiejszego wpisu jest krem pod oczy Yves Rocher, krem dzięki któremu moja skóra pod oczami zyskała na nawilżeniu, wygładzeniu i jędrności. Krem, który zachwalam i zachwalam mimo wysokiej ceny, nie do końca naturalnego i przyjemnego składu. Ale grunt, że krem działa, często można go również dorwać w atrakcyjnej cenie. Zainteresowanych zapraszam na recenzję.



Cena: regularna 92 zł, po promocji ok. 65 zł, na Allegro jeszcze taniej
Dostępność: sklepy stacjonarne i sklep internetowy Yves Rocher, Allegro
Pojemność: 15 ml

Skład z mojego opakowania:



Od producenta:


Krem pod oczy o działaniu przeciwzmarszczkowym to kosmetyk idealny dla suchej, dojrzałej cery. Lekka, świeża konsystencja zapewnia błyskawiczne wchłanianie się kosmetyku w delikatną skórę. Krem odmładza spojrzenie, wygładzając skórę wokół oczu, głęboko odżywia i regeneruje naskórek. Skóra jest gładsza, bardziej napięta i mocniejsza, a zmarszczki płytsze.



Działanie:
  • odżywia skórę wokół oczu
  • regeneruje i działa przeciwzmarszczkowo
  • zmiękcza skórę
Składniki:
30 drogocennych olejków roślinnych:
  • 10 olejków bogatych w nienasycone kwasy tłuszczowe pomocnych w regeneracji skóry: ze słonecznika, kukurydzy, krokosza, lnianki, róży muscat, winogron, brzoskwini, orzecha włoskiego, moreli, wiesiołka
  • 10 olejków bogatych w witaminę A i E oraz składniki niezbędne do ochrony skóry przed starzeniem: palmowy, rzepakowy, kokosowy, pistacjowy, z orzecha laskowego, awokado, bawełny, orzecha nerkowca, ryżu, pszenicy
  • 10 olejków bogatych w skwalen, woski i sterole nadające skórze miękkość: z makadamii, oliwek, arganowy, z owoców Gevuina avellanami, z rośliny limnanthes, z jojoby, rycynowy, z andiroby, kamelii, mango


Zacznę może od opakowania, krem zamknięty jest w mały, "luksusowy" bordowo - złoty słoiczek. Takie opakowanie nie jest zbytnio higieniczne, poza tym, gdy dobijamy dna i mamy dłuższe paznokcie ciężko jest wydobyć produkt na opuszek palca. Krem pachnie bardzo przyjemnie kwiatowo, zapach jest intensywny ale nie nachalny, uważam, że nie każdemu przypadnie do gustu.


Konsystencja kremu jest bardzo lekka i aksamitna. Na pewno nie jest to krem bardzo treściwy, tłusty i zbity, wręcz przeciwnie - jego jedwabistość i lekkość sprawiają, że krem łatwo się rozprowadza, wchłania się w mgnieniu oka i pozostawia cienką nie lepiącą się warstewkę ochronną. Krem używam zarówno na noc jak i na dzień, pod makijaż. O poranku szczególnie doceniam jego ekspresowe tempo wchłaniania, wystarczy 5 minut i mogę nakładać korektor pod oczy. Nadal jest to niezastąpiony Collection 2000 (recenzja), wszystko utrwalam oczywiście pudrem. Korektor trzyma się na tym kremie bez zarzutu, nic się nie roluje i nie spływa w ciągu dnia, skóra pod oczami nie jest przesuszona mimo codziennego stosowania korektora, utrzymuje naprawdę dobry poziom nawilżenia.


Krem stosuję prewencyjnie, zmarszczek jeszcze nie mam (no może delikatne), ale lepiej zapobiegać niż leczyć i dbać w sposób szczególny o jakże delikatną okolicę pod oczami. W związku z tym krem wklepuję codziennie, zużywam już drugie opakowanie. Efekty są widoczne gołym okiem, skóra jest nawilżona, gładka, miła w dotyku, lekko napięta. 
Gdy pierwszy raz nałożyłam ten krem na noc to rano był efekt WOW, żaden z używanych przeze mnie wcześniej kremów pod oczy nie zrobił na mnie takiego wrażenia już po pierwszym użyciu. Wydawało mi się, że skóra w tej okolicy nie jest w najgorszej kondycji (myliłam się!), ale po paru nocach z tym kremem przekonałam się dopiero co to znaczy dobra kondycja skóry pod oczami. Efekt zachwytu utrzymywał się jeszcze kilka dobrych tygodni. Po tym czasie skóra pod oczami się zregenerowała i już nie dam jej powrócić do stanu wcześniejszego :)
Efekty stosowania kremu są długofalowe (nawet jak zdarzy mi się nie zastosować go 2 dni z rzędu), nawilżenie jakie daje w zupełności mi wystarcza, odżywia skórę pod oczami, lekko ją rozjaśnia i wygładza. Krem nigdy mnie nie podrażnił i nie uczulił.


Kończę drugie opakowanie i pewnie kupię kolejne, choć mam ochotę przetestować jakiś inny krem pod oczy, może tym razem z jakimś lepszym i bardziej naturalnym składem. Bo nie oszukujmy się oprócz tych 30 drogocennych olejków roślinnych w składzie znajdziemy również silikony, parabeny i parafinę. Raczej unikam tych składników w pielęgnacji cery, na szczęście krem pod oczy Yves Rocher nie zrobił mi żadnej krzywdy i działa, to najważniejsze. Nigdy moja skóra pod oczami nie była tak wypielęgnowana. 

Znacie ten krem? Lubicie? Możecie polecić jakieś kremy pod oczy, które się u Was sprawdziły?

Pozdrawiam fiodella

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda, niestety z YR miałam jedynie mleczko i żel. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze bardzo lubię szampon z YR Volume - zwiększający objętość z wyciągiem z malwy :) z dostępnością tej marki niestety u mnie jest kiepsko, bo nie ma w moim mieście sklepu stacjonarnego, zostaje mi jedynie Internet.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Warto to zmienić scarlet23 :) jak każda firma tak i ta ma swoje perełki i ten krem tą perełką wg mnie jest.

      Usuń
  3. Miałam z tej firmy żel pod oczy, ale mnie uczula :( nie spróbuję niczego innego, mam ziaję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra Ziaja nie jest zła :) nie ma co ryzykować Dżast :)

      Usuń
  4. Mialam juz dwa opakowania i wlasnie czaje sie na trzecie - rowniez bardzo lubie ten krem, choc po pierwszym pudeleczku mnie nie zachycil ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj na promocje Ewo, bo regularna cena jest dość mocno zawyżona:) mnie zachwycił od pierwszego użycia :) potem już było tylko lepiej i coraz lepiej aż skóra pod oczami doszła do siebie.

      Usuń
  5. Skoro takie fajne efekty, kiedyś na pewno po niego sięgnę;) Ja także jeszcze nie zmagam się ze zmarszczkami ale lepiej zapobiegać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...